05/09/2018

Ewa

Zatrzymujemy wspomnienia z Printu czyli wakacje 2018 w kadrach fotoksiążki.

Wakacje za nami… czas wspaniałej, słonecznej pogody i wyjątkowo wysokich temperatur już za nami…. Za sobą mamy też rozpoczęcie roku szkolnego i pierwsze dni w żłobkach, przedszkolach czy szkołach… Wszystkie wakacyjne przygody, miejsca, które spotkaliśmy, nowe znajomości, relacje i wrażenia z tych dni stały się już wspomnieniami. Jak sprawić żeby zostały one z nami na dłużej? Mam na to sposób!

Zatrzymujemy wspomnienia z Printu czyli rodzinne wyjazdy w kadrach fotoksiążki to nasz kolejny pomysł na wspólne działania z marką, do której mamy ogromny sentyment. Z racji tego, że z Printu mieliśmy już wcześniej wspólne projekty wpadliśmy na pomysł kolejnego…Znacie Printu? Jeśli nie to od razu przekieruję was na ich stronę- poznaj PRINTU

Jak wiecie kocham fotografię. Uwielbiam zatrzymywać w kadrach emocje, momenty- chwile, do których za jakiś czas wrócimy z sentymentem i uśmiechem na twarzy. Zdjęcia to dla mnie magia, którą stale się bawię ale i której wciąż się uczę… Printu to miejsce, gdzie wykonasz swoją wymarzoną fotoksiążkę. W ich ofercie znajdziesz nie tylko gotowe wzory na różne okazje, z których w szybki i łatwy sposób możesz skorzystać. Znajdziesz tam również możliwość stworzenia własnej, spersonalizowanej książki, którą możesz stworzyć od A do Z.

Za co cenię markę PRINTU?

Za jakość, za ogrom możliwości jakie stawia przed nami podczas tworzenia takiej fotoksiążki i za to, ze efekt końcowy ZAWSZE przechodzi nasze najśmielsze wyobrażenia.

Kiedy jakiś czas temu zrobiłam pierwszą fotoksiążkę nie mogłam się na nią napatrzeć. To coś innego niż album, coś zupełnie innego niż zdjęcia, które pochowane mamy w folderach na komputerze, o których potem zapominamy, w których się gubimy, do których nie zawsze można szybko i łatwo wrócić, żeby powspominać piękne, wyjątkowe chwile.

Postanowiliśmy więc, że tym razem zamkniemy w takiej książce wszystkie wspomnienia z rodzinnych wyjazdów tego roku. To nasze pierwsze wyprawy w pełnym składzie. Inne, wyjątkowe i takie, o których nigdy nie zapomnimy. Oprócz tego, że sami chcemy wracać myślami do tych miejsc, chcemy się również nimi pochwalić naszym bliskim- pokazać im te miejsce, przeżycia, opowiedzieć o tych wrażeniach, emocjach…. Fotoksiążka to rozwiązanie idealne.

Nasze tegoroczne wakacje były wyjątkowe. Wszystko zaczęło się od wyjazdu nad morze do HT Houseboat- domów na wodzie. TUTAJ możecie zobaczyć relację z wyjazdu a jest co oglądać bo domy na wodzie w Mielnie robią furorę! Niesamowite miejsce totalnie godne polecenia. Kiedy wróciliśmy do domu powstał wpis o tym jak szybko i z jak ogromną siłą wróciło marzenie o podróżowaniu- możesz przeczytać o tym tutaj. Bardzo szybko powróciła również chęć ponownego spotkania z morzem. Tym sposobem wylądowaliśmy w Imperiall Resort & MediSpa i przez cały tydzień mogliśmy cieszyć się pięknymi widokami i całym mnóstwem atrakcji dla całej rodziny. Trzecim naszym wyjazdem był niezapomniany i upragniony wyjazd w góry. Całą relację z gór możecie przeczytać TUTAJ.  Zatrzymaliśmy się w hotelu STOK i po kilku intensywnie spędzonych dniach w górach, po prostu się w nich zakochaliśmy. Był to dla nas wyjazd pełen niesamowitych emocji i wrażeń. Już planujemy kolejne powroty na południe Polski.

Kiedy wracaliśmy z rodziną z tej podróży zaczęliśmy z Łukaszem rozmowę o tym co moglibyśmy przywozić z takich podróży aby zatrzymać piękne wspomnienia. Pomysłów było mnóstwo… od pocztówek, po bryloki, zabawki, tekstylia… to jednak wciąż nie było to.

Kiedy marka PRINTU odezwała się do nas momentalnie coś zaświtało nam w głowie! Przecież zdjęcia to najpiękniejsza forma zatrzymania czasu, uchwycenia chwili i naszych emocji! Ponieważ znam fotoksiążki tej marki nie miałam wątpliwości, że czas na kolejny wspólny projekt, w którym zależy nam uchwyceniu emocji i zatrzymaniu tych wspomnień w kadrach. Printu jest do tego idealne!

Dziś trzymamy w rękach trzy fotoksiążki z wyjazdów wspomnianych powyżej i nie mogę oderwać od nich oczu. To najpiękniejsza forma wspomnień jaką możemy stworzyć! Żadna materialna rzecz, pamiątka, figurka nie zastąpi nam takich kadrów, na których widzimy siebie, swoich najbliższych i wspaniałe miejsca jakie mieliśmy okazję odwiedzić.

Dlatego dziś ruszamy z super fajnym projektem. Wraz z Printu będziemy zatrzymywać wspomnienia z naszych rodzinnych podróży tego roku. Wiecie jak się cieszę? Pod koniec roku siądziemy i każdą taką fotoksiążkę wspólnie przejrzymy wrócając do tych chwil, wrażeń, emocji, wydarzeń, miejsc… lepszej pamiątki nie mogliśmy sobie stworzyć.

Cieszę się bardzo, że właśnie w taki sposób zatrzymamy pędzący czas. Dzięki fotoksiążce wszyscy będziemy mogli momentalnie wrócić do tamtych chwil, przeżyć, emocji, dni… Pamiętajcie, że takie fotoksiążki możecie stworzyć dla siebie lub kogoś. Książka może zostać stworzona na specjalną okazję ale nie musi np. jako podziękowanie dla rodziców. To również świetna alternatywa dla zwykłych, klasycznych albumów. Pamiętajcie, że każdą, dosłownie każdą możecie poddać swojej kolorystyce, wybrać kształty czy wielkości zdjęć, dodać napisy, cytaty czy dedykacje. Serdecznie zapraszam was na stronę Printu. Jeśli chcesz zaprojektować swoją książkę kliknij TUTAJ

Na koniec pokazaliśmy dziewczynkom poprzez zabawę jak ulotne potrafią być takie chwile… Opowiedzieliśmy dlaczego oprócz wspomnień, które mamy w naszej pamięci warto mieć coś, co pozwoli nam wrócić do dawnych czasów nawet za kilka czy kilkadziesiąt lat. Staraliśmy się też wytłumaczyć im, że takie małe dzieci jak one, pomimo tego, że teraz dobrze pamiętają swoje emocje, przeżycia i wspaniałe wydarzenia, za kilka lat już nie będą tego pamiętać, że prysną, zniknął…  jak nasze wieeelkie bańki… Kinga była tym zaskoczona! Fotoksiążka po tej rozmowie stała się dla niej pamiątką o zdecydowanie większej wartości. Kiedy wracaliśmy, mocno trzymała w rączkach książki wciąż nie mogąc uwierzyć, że za kilka lat nie będzie pamiętać naszych Wakacji 2018!

Zestawy baniek pochodzą ze sklepu TUBAN.

bańki fotografia fotoksiążka podróże podróżowanie z dziećmi printu tuban wyjazdy w kadrach fotoksiążki zdjęcia

Zobacz również

O nas

Witaj na najpopularniejszym blogu rodzinnym na Lubelszczyźnie.
Nasz blog to lifestylowy blog rodziny wielodzietnej, która pewnego dnia postanowiła spełnić swoje marzenia a to miejsce ma być początkiem tej niesamowitej historii...
Witaj na blogu Ewy, Łukasza, Kingi, Weroniki i Dominiki - rodziny, która dzięki temu miejscu odkryła wspólne pasje i zainteresowania.